標籤

2012年4月20日 星期五

六合彩


在早上回校的小巴,從坐在最後一個座位的一刻開始,我一直被迫地,聽司機和某位阿叔的對話:
司:「如果買返上一期果幾個冧巴(number),今期(六合彩)就可以中三個字啦!」
叔:「所以話,你要『枕住』幾期買同一注冧巴囉,起碼連續五期要咁買!」
司:「你會唔會買電腦飛?」
叔:「唔好買電腦飛呀!電腦飛每次都有幾個冧巴唔出o架!」
司:「唔係掛?」
叔:「真o架,我個 friend o係馬會做,佢話o架!即係如果佢唔出 3,6,9,今期開 3,6,9,咁咪xx」
期間,小巴鍾聲響過,飛站後,小姐說:「有落呀,頭先o禁o左鐘o架!」
停車,未幾。
司:「我聽唔到有人打鐘。」
叔:「我都聽唔到!」
(\ ___ /)
鐘(擬人法):「我肯定頭先畀人打過,阿 John 可以做證!」
為免他們因吹水而再度飛站,我唔打鐘,高聲揚:「橋底有落!」司機舉手示意。
將要到站,司機問:「有冇人要落?」
我(\ ___ /):「有!」
[SBA]
1.「連續 N 期買同一注」是個買「六合彩」的好策略嗎?
2.「電腦彩票每次都有幾個數字不出現」如何影響中獎的機會?
3. 試比較評論以下的命題:
(a)「連續買 19 次六合彩都唔中頭獎,咁買第 20 次都唔中頭獎的機會便很高!」
(b)「擲一元硬幣 19 次,每次結果都是『公』,咁擲第 20 次都是『公』的機會便很高!」

沒有留言:

張貼留言