標籤

2011年12月10日 星期六

[真人真事]大陸西只係識欺壓港人,係鬼佬面前只係一隻

http://forum5.hkgolden.com/view.aspx?type=BW&message=3423910
是咁的, 我係英國大學讀緊書, 
咁我地個course就有project要做,就分左我地5個人一組 
尋日就第一次見面就冇乜野特別要講,所以變左吹水, 
另外一個印度人就冇去到開會 

:o) :我 :-( :北京Seven女 #love#:瑞典鬼妹 :) :英國鬼仔 
咁我同個女仔就早左到,就同佢講幾句啦,原本佢係北京黎的 
幾分鐘後鬼妹#love# 同鬼仔:) 都黎到,咁通常第一句都會問我地邊度黎啦 

:) :So, where are you guys from? 
:-( :China 
:o) :Hong kong 
之後北京Seven女就好向左走向右走緊張咁講 
:-( :so uhhhhhhh you are from china 
(其實一個正常香港人都會答自己係come from hong kong,有幾多個會答自己come from china除非你係蝗) 
我本來想解釋既時候,個鬼仔就話 
:) : why are you so fussed about whether he said he is from china or hong kong? 
:o) :@_@ #adore# 
:) : I personally don't find hong kong people is the same as chinese people because of the cultural difference. 
:-( :心諗"我俾人收左皮添,点算好" 
#love# : oh, i had a frd from hk as well. when we first met, we introduced ourselves. when she said she was from hong kong, its like the chinese from mainland were so pissed off. i just dont know why the mainland chinese are mad because ppl from hk never described themselves as chinese. 
:o) ::D :D 
:-( ::-( :~( 
:) : i like hk so much. i spent a few days in hk last summer and the trip was like the best trip i've ever had. 
I miss the dimsum:P 
咁鬼仔就分享佢係香港個陣去過既地方同做過既野. 
而個北京Seven Head就成個meeting一粒聲都冇出過 
45分鐘後,因為鬼仔鬼妹都要上lecture所以我地就散band 

跟住我走既時候聽到個北京西閪講 
:-( ::-[ 操你媽,香港狗 
而我就恥笑[369] 佢咁話 
:o) : 唔滿意咪叫你老豆係香港搵人做底我囉:o) :o) 
之後我就離開左個canteen 
總結:大陸糞青其實係得把口,一味只係講要不是中央政府照顧你們,香港就完蛋了 
但係到現實生活,面對住鬼佬既時候就變左隻狗

沒有留言:

張貼留言